ONLINE CONTEST~SENYUMAN CERIA SI COMEL.


Kene cepat, sebab nak tutup dah contest ni.. hehe

Contest ni dianjurkan oleh SMILEYKIDZ



Tarikh tutup hari ni, kelam kabut den, gambar tak tau nak pilih mane satu waaa... kalau nak usha pasal contest ni boleh ke http://smileykidz.blogspot.com/2009/10/online-contest-senyuman-ceria-si-comel.html

Saya pilih gambar ni sebab gambar ni la saya buat edible image untuk birthday cake Emir.. Saya rasa gambar ni dia sangat tersenyum sambil menampakkan kesemua barisan gigi gigi Emir yang cukup menakutkan saya nak nak bile time menyusu badan. Ye ye, walaupun dah tiga tahun, Emir still menyusu badan. banyak cara dah nak stop kan dia.. cuma lately saya letak butter kat tempat tu, nampaknya petua buat sendiri ni macam menjadi.. :)

Ok gambar taruhan saya yang sangat cepat, saya letak satu je..



Nama anak: Muhammad Emir Rasyid bin  Emran
Umur: 3 tahun 4 bulan
Tarikh lahir: 29 Jun 2006

RESULT

Consolation prize: Note that, beratus orang join.. :)

Prize:


0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy