CONTEST "BESDAY GURL BAIK HATI"


Akhirnya dapat jugak nak ber online lepas seminggu jugak la tak online. Bukannya ape, saya tinggal dekat rumah mak saya, sekali modem tu terbakar kene panah petir, ingat nak tolong gantikan, tapi nantilah, sebab banyak jugak dan bukan kali pertama pun kene tembak dengan petir. Sekarang ni saya dekat rumah saya, hehe ape lagi, lepas seminggu ketinggalan dengan segala macam contest.. inilah giliran saya..


Tarikh tutup hari ni, kire lagi sejam lebih je ni, so memang kene cepat.. Contest ini dianjurkan oleh Ayuni Collection sempena Birthday dia, tak sure pulak yang ke berape, Maafnyer tuan punyer blog.. Tak terlambat lagi kan nak wish Happy Birthday walaupun birthday jatuh pada 1 October :)


Ok kalau sempat dan nak tengok link contest boleh ke sini Senang jer dia suruh kite komen tentang blog dia, saya dah tengok dah, kedai dia jual tudung ade macam macam pilihan dengan harga yang berpatutan.. Saya suke lah sebab saya ni kire orang yang malas jugak lah nak shopping kat l uar beli tudung. Kalau macam ni best!! Ok paling saya suke sebab ade posting macam mane nak pakai tudung lilit lilit ni.. hehe, suke!! thank you "cikgu"


Belek punyer belek, saya ada satu komen jer, saya rasa tulisan merah tak sesuai lah awak.. err sakit mate jugak lah nak membacanyer, apae kate awak cuba tulisan color putih ker.. saya tak tau lah, itu saya rasa..


Ok, kene cepat, nanti terlepas 31 Oct ni..

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy