CABUTAN BERTUAH BERNILAI RM100


Contest organized by: http://finalboey.blogspot.com/

Contest link: http://finalboey.blogspot.com/2011/02/cabutan-bertuah-bernilai-rm100x4.html

4 ORANG PEMENANG akan aku kontak untuk memenangi rm100 setiap seorang!

Caranya simple je:

1) Undi aku kat link yg aku akan bagi kat bawah

2) Tinggalkan link korang kat ruangan komen di bawah entry ini supaya aku taw sape yg undi

3) itu je, xyah susah2 :D

BUKTI:

Sebagai bukti korang telah mengundi aku, aku just mintak korang snap (print screen) gambar bukti yg menunjukkan korang dah mengundi dan buat satu entry bertajuk "CABUTAN BERTUAH BERNILAI RM100".




1) tekan "MUG SHOT"

2) TEKAN "latest"

3) Klik butang page seterusnya sampai jumpa gambar ID NO: 30377B Muhammad Norhan

4) vote 

 Ok ni bukti I dah VOTE






0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy