Blog Header Make Over Contest


Contest dianjurkan oleh



What to do? Blog about what you about KedaiGambarKami

Kedai Gambar Kami diusahakan oleh sepasang suami isteri yang kedua dua nya amat meminati dunia fotografi.Setelah sekian lame bergelumang dengan kamera, akhirnya mereka megambil keputusan untuk menjadikan fotografi sebagai cabang dengan mengabadikan detik detik indah orang lain. Kalau ikut pakej, saya rasa mereka beroperasi di Kluang, tapi tidak mempunyai masalah bagi mereka untuk ke luar Kluang melalui rundingan.

Antara produk yang ditawarkan adalah

Photography packages
Photobook
Blog header/banner design
dan lain - lain produk yang akan dikemaskini dari masa ke semasa

Jika anda hendak tau senarai pakej mereka, boleh la ke laman web http://kedaigambarkami-senaraihargapakej.blogspot.com/ kerana mereka menawarkan hadiah yang berpatutan.!!
Kenapa saya layak mendapat blog header?
Sebabnya saya ni ade beberapa blog, blog nak masuk contest satu blog, blog personal satu blog dan blog nak jual barang pun ade dua.. tapi sekarang ni saya nak concentrate untuk satu blog jualan sajer yang hanya fokus kepada jualan baju mengandung. kalau nak tau boleh la ke sini .. http://www.buntingpelamin.blogspot.com/ dah lame blog tu beroperasi tetapi saya tak letak pun blog header, blog header ni memang antara boleh tarik perhatian pelanggan, saya nak suruh orang designkan tapi mahal la pulak, ye la, jual pun belum masuk modal lagi. sekali ade contest macam ni..macam pucuk dicita ulam mendatang, walaupun belum tentu dapat, tapi sekurang nya peluang ade.. nak buat sendiri tak pandai, sungguh otak ini tidak kreatif hehehe..

Hubungi mereka di catlina7@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy