"HAPPY FAMILY CONTEST"


Salam
Harap maaf yer, blog ni dah dijadikan macam blog nak masuk contest huhu.. bisnes kene stop kejap lagi pun tak banyak warehouse sale pun sekarang ni.. Saya pun tak de lah beria benar nak pergi warehouse sale memandangkan stok stok lame pun banyak jugak tak terjual lagi..
Ok, ini ada satu contest yang SANGAT best, mane tak best nyer RAMAI betul yang join, tengok komen sampai 134 orang. ish ish.. lepas tu pulak HARI ni tarikh tutup dia.. ingat kan 12 September semalam rupenyer hari ni.. pergh.. sempat lagi nak menaruhkan diri.. heheh..


Contest ini dianjurkan oleh Ieda and Sham , ape kene buat.. just uploadkan gambar mane yang you all rease gambar yang paling happy dalam keluarga korang.. tapi ade syarat paling besar, no boyfren boyfren, no girlfren girlfren.. heheh.. senang je kan..
So, ini gambar yang jadi pertaruhan saya...

Studio belakang tu buat sendiri tau.. bukan pergi kedai, habis satu living room jadi tempat amik gambar.. Saya suke gambar ni sebab tu sampai saya punyer view profile thumbnail pun saya letak gambar ni jugak...

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy