~Mari Join Contest PnStoberi~


Contest organized by: http://pnstoberi.blogspot.com

Contest link: http://pnstoberi.blogspot.com/2010/09/mari-join-contest-pnstoberi.html



Gambar yang nak dipertaruhkan



Gambar di atas di ambil pada raya pertama baru baru ni.. Anak tak ade dalam gambar sebab tak mau amik gambar, jadi tinggal lah mak dan ayah nyer je yang nak amik gambar.. Baju saya tu hadiah dari menang contest, dapat kain yang cantik, jadi saya buat baju raya.. sebab kain nyer kelabu, anak dan laki saya pun pakai kelabu jugak.. Kalau ade rezeki , mane tahu dapat kain dari puan penganjur, boleh lah buat baju raya haji pulak kan :)

email saya: mummymer@gmail.com

2 comments:

PUANSTOBERI said...

Salam,
Jenguk sini nak amik gmbr.
Thanks sudi join.. tgh judge suma gmbr2.. natikan resultnya nati yer. huhu

zahidah dihaz said...

tag untuk akak...
http://dihaz17-foryou.blogspot.com/2010/10/weeding-dream-egbb.html

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy