CONTEST pertama zafirah rizuan


Contest organized by: http://asilahzafirah.blogspot.com

Contest link: http://asilahzafirah.blogspot.com/2010/06/contest-pertama-zafirah-rizuan.html



Saya suke blog Beauty Tips sebab saya ni agak kekok kalau bab bab nak make up. Dalam hidup ni yang saya rasa saya betul betul kene make up, mase saya kawin dan mase saya masuk TV (saya masuk TV dua kali untuk Roda Impian dan satu kali untuk Kuiz TV3 hehe) yng lain semua main tibai jer macam mane nak make up.. At least ade blog ni, boleh la belajar sikit sikit..

Macam mane saya make up.. - mungkin ade tak betul kan, tapi ni lah yang saya buat
1. mule mule saya letak foundation dulu..
2. lepas dah tepek foundation, saya letak eye shadow dulu, kalau letak eye shadow, saya akan gune tige color, dark, darker, darkest..
3. lepas tu saya sapu compact powder
4. lepas tu saya pakai lipstick

dan siap!! :D itu sahaje ;p, pakai mascara ape bagai memang saya tak reti :D

Ni gambar saya tengah make up, gambar mase saya kawin dulu


0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy