LOok StYle conTeST by cik Naen..


Contest organized by: http://lanteranhati.blogspot.com/

Contest link: http://lanteranhati.blogspot.com/2010/05/look-style-contestmari-cuba-syg.html


Gambar nak dipertaruhkan

Saya dan spek hitam saya
Walaupun spek hitam saya ni hanya cap ayam (ok cop, dah check, cap ayam pun tak de) tapi spek hitam ni sangat berjasa dan macam kawan saya pulak, tambah tambah kalau nak ngadap matahari yang panas terik... merata rata saya dah bawak spek hitam saya ni.. bukan saje style kan.. :) spek hitam ni banyak tolong saya jugak, especially kalau tengah nangis ke ape, pakai spek itam orang tak nampak pun..



Im tagging 
2. hana
3. Ani

1 comments:

Na_i[K]siNaZ said...

salam kak~
naen datang!
hehe

style sungguh akak dgn spek!!
ltr belakang lgi cun!

btw,gudluck n tq 4 joining ya~

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy