"Get To Know You" Giveaway!


Contest organized by: http://faridatulliana.blogspot.com

Contest link: http://faridatulliana.blogspot.com/2010/07/jom-join-get-to-know-you-giveaway.html#comment-form

Tak pernah lagi saya jumpe contest yang betul-betul nak berkenalan...

   i)   kenalkan diri anda secara ringkas
nama saya memang panjang, tapi orang akan panggil saya Mira, tapi dalam dunia blog saya selalu namakan diri Saya sebagai Ibu Emir, tapi ID saya Em's Family. Saya ada sorang je anak, anak laki yang dah berusia 4 tahun, saya amat sensitif bile orang sibuk-sibuk tanye "bile nak tambah seorang lagi", bukan tak nak NAK tapi tak ade rezeki. Bekerjaya dan looking forward untuk menjadi stay at home mum, tapi mungkin agak sukar... insyaAllah.. oh dan saya memang suke blogging dari facebooking..

ii)  apa barang yang mesti ada dalam beg/handbag anda?
Telephone, beg duit, lipstick, brooch spare (selalu brooch senang patah kan), kunci rumah, seluar anak (in case dia terlepas mane2 ke)

tuliskan 5 jenama yg anda suka.
Louis Vuitton, Dior, Fisher Price, Aussino, Apple

Contest ends today :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy