1st ContEst bY miSzLullaBy!!!


Contest organized by: http://miszlullaby.blogspot.com

Contest link: http://miszlullaby.blogspot.com/2010/06/1st-contest-by-miszlullaby-closing-date.html



Upload gambar korang yang korang paling suke and korang rasa cantik
 apologize for the low quality of the picture.. 

Gambar di ambil masa mengandungkan anak saya.. masa ni tengah sarat, esok nya dah kene bedah (planned c-sect) walaupun badan naik, tapi mase tu saya rasa glowing, mungkin sebab hati happy, nak pulak menunggu anak pertama, semua nya indah belaka.. saya rasa sepanjang 9 bulan tu saya rasa diri saya cantik, nak nak laki asyik puji jer (ye laa dia pun nak bagi bini dia happy kan), takkan la nak kate tak cantik kan, walaupun terpaksa.. kalau ikutkan rambut saya yang freezy pun jadi lurus.. hormon mengandung amat lain sekali.. miss the moment..

Again, im tagging Mama Zharfan (not sure u dah join ke tidak)

Contest ends: 30 july 2010

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy