:::Movie Time with Yannie Contest:::


Contest organized by: http://eir-yannie.blogspot.com

Contest link: http://eir-yannie.blogspot.com/2010/02/movie-time-with-yannie-contest.html


Wow!! Tuan rumah nak bagi tiket wayang free...

Ok kenapa saya patut menang??
Ok, akak bahasakan diri sebagai akak yer. Sebabnyer, mase Alice In Wonderland start akak baru je berenti keje, sebab tak de mende nak buat, memang sesuai benar sangatlah adik jemput akak tengok wayang sesama kan kan.. :) Lagi tu Alice in  Wonderland ni zaman akak masa kecik-kecik, akak sampai selalu imagine, dunia cartoon ni  memang wujud, dan kalau akak sampai kat dunia cartoon akak la yang akan jadi orang yang paling besar dan berkuasa.. Betul tak tipu, sebab semuanya pengaruh Alice in Wonderland..

1 comments:

eiryannie said...

wish u all da best :)
tggu yer akak saper winner nyer ;)

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy