!!..Contest: Kamera Digital untuk Dimenangi..!!


Contest organized by: http://riszseifer.blogspot.com/


 

'Kenapa Mr Superman perlu bagi kamera digital ini kepada saya' 

Sebab saya tak de kamera.
Selama ni pun amik gambar pakai handphone saje. Ok, tipu pulak tak de kamera, ade tapi kamera tu laki saya punya. Laki saya ni super kedekut, sebab dia kate kamera dia mahal and beli sendiri, dia kate lagi, dia takut saya jatuhkan kamera dia. Sebab tu saya tak de kamera. LAki saya suke ambik gambar yang sangat seni, tapi saya suke amik gambar candid moment. LAgi satu saya tak suke kamera husband saya sebab gedabak, nak simpan dalam handbag memang tak sesuai. 

Simple dan precise kan.. :)



0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy