MsCraft Giveaway...


Contest organized by MsCraft (http://mscraftshoppe.blogspot.com) and the link of the contest is
http://mscraftshoppe.blogspot.com/2009/11/mscraft-giveaway.html



MsCraft adalah salah satu online shop yang mengetengahkan barangan craft. Pemilik blog ini menerima tempahan bunga dip, bunga dulang, bunga organza, bunga pahar dan bunga telur. Pemilik blog ini  juga mengadakan kelas-kelas kraftangan di Seri Kembangan. kepada yang berminat boleh layari blog MsCraft

Pada pendapat saya, jualan brangan berkaitan dengan barangan perkahwinan memang infiniti, kalau kate ekonomi merudum ke atau negara nak perang ke, orang kawin memang sentiasa ada. Tak payah lah risau. Jadi perniagaan berasaskan bunga telur bunga dip bunga organza akan sentiasa mendapat sambutan. Jadi pandangan saya, description of the blog mestilah terus kepada barangan, sebab kalau orang nak google, orang takkan letak "craft shop" orang akan terus kepada bunga telur. description of the blog important sebab description tu lah yang menjadi keyword untuk digoogle. Cadangan: ape kate letak seperti "gerbang perkahwinan anda: Bunga telur, bunga dip.... dengan harga berpatutan"

Lagi satu saya rasa tuan rumah kene letak sikit, Who am I? siapakah empunya tuan punyer blog, buat ape? ape barang diketengahkan, so senang orang nak paham. Saya tahu ade About Us tapi pembace kene klik dulu untuk tahu yang selanjutnya.

Cadangan saya untuk kelas, mungkin tuan rumah boleh adakan kelas mengenai gubahan hantaran, banyak membantu bagi saya yang keras tangan.

Lagi satu, saya nak puji, saya dah browse website ni dan saya tengok barangan yang dijual dan dibuat, sangatlah berpatutan.. tetapi kenapa tak semua yer yang ada paparan harga ? Gubahan yang dibuat juga cantik.. Tambah menarik kalau tuan rumah dapat tunjukkan barangan yang ditempah, supaya pembaca lebih dapat banyak lagi idea dan koleksi menarik..

Ok saya rasa cukup kot.. :)

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy