MAKAN & MENANG CONTEST BY ADWAN ENCEM [[[STICKY POST]]]


Lagi satu contest yang dianjurkan oleh Adwan Encem. Contest dia pasal makan. Do you know that our family loves to eat..?? sebab itulah projek saya nak kuruskan badan dari setahun ke setahun yang lain tak pernah nyer nak menjadi.. nak nak saya ni suke masak, orang lain kate kalau masak sendiri tak lalu nak makan tapi tidakkkkkkkkk bagi saya, saya akan masak bende yang saya suke, huhu, sebab itu orang akan terkejut kalau tengok perubahan saya dulu dan sekarang, muke makan berlipat lipat.. perut apatah lagi kan huhu.. :p
Ok ini adalah gambar saya untuk contest ini..
Overkan.. makan cendol kat Taman Melawati, siapa orang Taman Melawati tahulan cendol Melawati yang paling best.. tapi saya rasa dah tak best macam dulu dah, makin manis adalah.. eh coppp gambar ni sebelum puasa ok :).. tengok la Emir makan dengan penuh feeling menikmati hidangan tahap optimum ok.. Anyway

HAPPY BIRTHDAY ADWAN
Wahh ramai nyer orang birthday bulan ini..

0 comments:

Post a Comment

Copyright 2009 A mother who crazy about contest. All rights reserved.
Free WPThemes presented by Leather luggage, Las Vegas Travel coded by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy